Permainan Objek Tersembunyi Terbaik Untuk Android Yang Patut Anda Mainkan

Adakah anda sedang mencari permainan objek tersembunyi percuma untuk meluangkan masa, atau adakah anda ingin menguji ketajaman mata dan kemahiran detektif anda? Jangan risau, kami boleh membantu anda untuk memilih permainan objek tersembunyi terbaik di Android.

  1. Time Gap Hidden Object Mystery

    Time Gap Hidden Object Mystery

    Jika anda lebih suka permainan objek tersembunyi, mulakan pengembaraan yang penuh dengan misteri purba. Kumpulkan peninggalan tersembunyi dan artifak yang hilang. Kembara merentasi lima benua dalam permainan teka-teki pengembaraan, dan lalui jalan cerita yang hebat.

  2. The Secret Society: Mystery

    The Secret Society: Mystery

    Selesaikan teka-teki di dalam pengembaraan objek tersembunyi! Cari dan kumpulkan nota untuk menyelesaikan misteri yang hebat. Masukkan diri anda di dalam cerita misteri dengan plot yang tidak dijangka semasa anda meneroka dunia yang penuh dengan watak yang mengagumkan. Tukar dan padankan permata dalam teka-teki yang dibalut dengan objek tersembunyi.

  3. Murder in Alps: Hidden Mystery

    Murder in Alps: Hidden Mystery

    Pembunuhan di Alps ialah permainan cerita pengembaraan yang unik! Ia adalah novel jenayah interaktif sepenuhnya dengan ciri permainan Objek Tersembunyi yang menakjubkan. Kembali ke tahun 1930-an, selesaikan misteri yang tidak terkira banyaknya dan alami pengembaraan dalam suasana asli pada masa itu! Permainan ini bermula di sebuah hotel yang terletak di salah satu lokasi yang paling indah di Alps apabila salah seorang tetamu hilang, dan tidak lama kemudian peristiwa aneh lain mula berlaku. Dapatkah anda mencari pembunuhnya?

  4. Mirrors of Albion

    Mirrors of Albion

    Bersedia untuk permainan objek tersembunyi yang diilhamkan oleh Lewis Carroll yang membawa anda ke London era Victoria mistik yang dikenali sebagai Albion, penuh dengan tipu muslihat, jenayah dan bahaya. Sama seperti Alice dalam pencarian Wonderland, anda perlu menyelesaikan teka-teki yang mencabar dan menghadapi misteri yang tidak dapat dijelaskan. Alami kisah unik permainan ini dengan menangani banyak pencarian dalam misi anda untuk menggagalkan rancangan jahat Ratu Hati.

  5. Criminal Case

    Criminal Case

    Sertai Polis Grimsborough untuk menyelesaikan satu siri kes pembunuhan dalam objek tersembunyi. Siasat tempat kejadian untuk mendapatkan petunjuk, bawa suspek untuk disoal siasat dan analisis bukti untuk menangkap pembunuh. Adakah anda bersedia untuk membuktikan kemahiran detektif anda?

Permainan Indie Terbaik pada Android yang Patut Anda Main
Permainan Indie Terbaik pada Android yang Patut Anda Main

Adakah anda bosan dengan permainan mudah alih lama yang sama membanjiri gedung aplikasi? Menginginkan sesuatu yang segar, inovatif dan penuh dengan tenaga kreatif? Dalam siaran ini, kami akan mendedahkan permainan indie terhangat untuk Android, menawarkan pengalaman unik yang…

Permainan Roblox Terbaik untuk Android yang Patut Anda Main
Permainan Roblox Terbaik untuk Android yang Patut Anda Main

Idamkan pengembaraan epik pada telefon bimbit anda?  Kami telah menyusun senarai permainan Roblox terhangat yang dioptimumkan untuk peranti Android anda, menawarkan segala-galanya daripada pertempuran penuh aksi kepada pengalaman membina kreatif. Baca juga permainan terbaik s…

Permainan Marvel terbaik untuk Android yang Patut Anda Main
Permainan Marvel terbaik untuk Android yang Patut Anda Main

Peminat superhero, berhimpun! Kami telah mengumpulkan permainan Marvel terbaik yang boleh anda mainkan sekarang. Daripada menyelamatkan dunia kepada pertempuran epik, permainan ini akan membuatkan anda ketagih. Jadi ambil telefon anda dan bersedia untuk bermain permainan yang…