Aplikasi Kawalan Jauh TV Terbaik untuk Memudahkan Pengalaman Hiburan Anda

Pernah kehilangan alat kawalan jauh TV anda di antara kusyen sofa? Percayalah kita semua pernah mengalaminya! Tahukah anda terdapat aplikasi kawalan jauh TV yang menjadikan telefon pintar sebagai alat kawalan jauh universal. Anda dapat mengawal TV, peranti penstriman dan banyak lagi.

Bca juga aplikasi desktop jauh terbaik untuk Android yang perlu anda ketahui.

  1. Google Home

    Google Home

    Google Home ialah aksesori, saiz pendrive, yang digunakan untuk menstrim video dan imej daripada telefon pintar dan tablet ke televisyen. Konfigurasi dijalankan melalui rangkaian wayarles dan aksesori itu serasi dengan platform dan aplikasi yang berbeza.

  2. Roku - Official Remote Control

    Roku – Official Remote Control

    Aplikasi rasmi Roku menukar telefon pintar anda menjadi alat kawalan jauh. Kawal pengalaman penstriman anda: navigasi menu dan cari rancangan dengan suara – semuanya dari telefon anda.

  3. TeamViewer Remote Control

    TeamViewer Remote Control

    Dengan Team Viewer anda boleh mengakses komputer dari jauh terus dari peranti Android anda.
    Anda mendapatkan manfaat memiliki akses kepada komputer peribadi di rumah untuk mengedit dokumen atau menggunakan perisian secara peribadi semasa melancong.

  4. Mi Remote controller - for TV,

    Mi Remote controller – for TV,

    Mi Remote controller – for TV aplikasi intuitif dan serba boleh yang dibangunkan oleh Xiaomi, mengubah telefon pintar anda menjadi alat kawalan jauh TV yang berkuasa. Serasi dengan pelbagai jenis TV, termasuk TV pintar dan model tradisional, Mi Remote menawarkan navigasi mudah, akses pantas ke saluran kegemaran dan juga fungsi kawalan suara.

  5. TV (Samsung) Remote Control

    TV (Samsung) Remote Control

    Kawal TV Pintar Samsung anda dengan mudah menggunakan aplikasi Kawalan Jauh TV. Menavigasi saluran dengan lancar, laraskan suara dan akses aplikasi kegemaran —semuanya daripada telefon pintar atau tablet. Nikmati kemudahan kawalan suara dan gerak isyarat intuitif untuk pengalaman hiburan yang benar-benar mengasyikkan. Ucapkan selamat tinggal kepada berbilang alat kawalan jauh dan hello kepada kawalan TV yang dipermudahkan dengan aplikasi Kawalan Jauh TV Samsung.

Cara Muat Turun Mesej Suara dari Telegram
Cara Muat Turun Mesej Suara dari Telegram

Telegram menawarkan pelbagai ciri, dan antaranya ialah keupayaan untuk menghantar mesej suara pada perbualan. Tetapi bagaimana jika anda mahu menyimpan mesej suara tersebut di luar aplikasi? Kami ada caranya. Baca juga cara mengosongkan kac Telegram pada peranti Android. Cara…