Permainan Filem Terbaik untuk Android yang Anda Patut Main

Jika anda seorang peminat filem dan suka bermain permainan di telefon, anda pasti teruja dengan permainan berdasarkan filem yang ada di Android! Permainan ini bukan sahaja membenarkan anda menghidupkan kembali babak-babak ikonik, tetapi juga memberikan pengalaman yang menyeronokkan dan mendebarkan. Dalam artikel ini, kami senaraikan permainan filem terbaik untuk anda cuba. Sedia untuk memulakan pengembaraan sinematik anda?

Anda juga akan menyukai permainan fiksyen sains terbaik untuk Android yang boleh dimainkan hari ini.

  1. RoboCop™

    RoboCop™

    RoboCop™ ialah permainan menembak di mana anda bermain sebagai RoboCop, ejen rasmi Undang-undang yang melawan musuh dan menyelamatkan penduduk Detroit! Mulakan cabaran dan tembakan anda melalui simulasi latihan pertempuran; selamatkan tebusan manusia; mengahadapi robot musuh yang agresif; naik taraf senjata; imbas sasaran anda dengan penglihatan haba dsb.

  2. Harry Potter: Hogwarts Mystery

    Harry Potter: Hogwarts Mystery

    Mulakan RPG dengan pilih dan suaikan watak (ahli sihir atau ahli silap mata), kemudian lihat tutorial. Apabila memulakan permainan, anda mesti ambil bahagian dalam kelas, berinteraksi dengan pelajar lain, belajar cara sediakan ramuan, semuanya sambil membongkar kes misteri.

  3. Ninja Turtles: Legends

    Ninja Turtles: Legends

    Bantu Leonardo mengumpulkan sekutu dan rakan dari Teenage Mutant Ninja Turtles untuk selamatkan tiga beradik yang diculik oleh Kraang dan dihantar ke Dimensi X. Dalam pertempuran berasaskan giliran, pemain perlu berhadapan dengan ninja Foot Clan untuk mencapai bos yang berkuasa seperti Rocksteady, Bebop atau Kraang itu sendiri.

  4. The Walking Dead No Man's Land

    The Walking Dead No Man’s Land

    Bersiap sedia untuk bertahan dalam dunia apokaliptik! Dalam permainan strategi ini, anda perlu membina pasukan, melawan zombi, dan membuat keputusan penting untuk terus hidup. Setiap langkah boleh menjadi perbezaan antara hidup dan mati. Adakah anda bersedia untuk cabaran?

  5. The Walking Dead: Season Two

    The Walking Dead: Season Two

    Permainan The Walking Dead kembali dengan musim kedua untuk anda! Alami perjalanan mendebarkan dalam dunia penuh bahaya. Dalam permainan ini, anda akan mengikuti kisah Clementine, seorang gadis muda yang berjuang untuk bertahan hidup di tengah-tengah wabak zombi. Pilihan anda akan menentukan nasibnya dan mereka yang ada di sekelilingnya. Bersedia untuk pengembaraan yang penuh emosi dan keputusan sukar!

Permainan Filem Terbaik untuk Android yang Anda Patut Main
Permainan Filem Terbaik untuk Android yang Anda Patut Main

Jika anda seorang peminat filem dan suka bermain permainan di telefon, anda pasti teruja dengan permainan berdasarkan filem yang ada di Android! Permainan ini bukan sahaja membenarkan anda menghidupkan kembali babak-babak ikonik, tetapi juga memberikan pengalaman yang menyero…