Permainan Pembunuh Masa Terbaik untuk Android yang Anda Harus Cuba

Kadang-kadang, kita semua memerlukan sesuatu untuk mengisi masa lapang, sama ada menunggu bas, berehat di rumah, atau mencari hiburan ringan di antara kesibukan harian. Permainan mudah alih adalah pilihan terbaik untuk menghabiskan masa dengan cara yang menyeronokkan dan santai. Dalam artikel ini, kami akan kongsikan beberapa permainan Android terbaik yang boleh anda mainkan untuk menghilangkan kebosanan. Sama ada anda peminat permainan teka-teki, aksi, atau strategi, senarai ini mempunyai sesuatu untuk semua orang!

Baca juga permainan Roblox terbaik yang harus anda muat turun hari ini.

  1. Subway Surfers

    Subway Surfers

    Subway Surfers ialah permainan aksi yang menyeronokkan di mana pemain perlu sangat pantas dan mempunyai refleks yang hebat untuk kumpul syiling dan selesaikan misi berbahaya semasa melarikan diri daripada pengawal marah yang sentiasa mengejarnya.

    Luncur jari anda pada skrin, ke atas, ke bawah dan ke sisi untuk membuat watak meluncur, elak halangan, melompat, kumpul syiling dan kuasa istimewa .

  2. Pokémon GO

    Pokémon GO

    Keluar ke jalan dan jadilah jurulatih Pokémon sejati dengan mengumpul semua Pokémon dan bertempur dengan pemain lain.

    Permainan realiti maya semakin popular dan dalam cerita ini, anda boleh mencuba genre yang terbaik!

    Anda mempunyai peta yang menunjukkan lokasi Pokémon yang hampir dengan kedudukan anda. Dengan realiti terimbuh, anda dapat melihat Pokémon di dunia sebenar dan hanya perlu lemparkan Poké Ball anda untuk menangkapnya.

  3. PUBG MOBILE

    PUBG MOBILE

    Selepas terjun dari pesawat ke kawasan sunyi, anda mesti meneroka peta yang berbeza untuk cari makanan dan peralatan sambil bersaing dengan 100 pemain lain.

    PUBG Mobile ialah permainan survival yang sangat sengit. Anda perlu cari makanan, senjata, peralatan dan kenderaan untuk digunakan bagi menghadapi lawan serta bahaya lain. Matlamatnya adalah untuk jadi orang terakhir terselamat di peta tersebut.

  4. Minecraft

    Minecraft

    Anda perlu bertahan dan kumpul item untuk tingkatkan inventori dan prestasi. Alami semuanya daripada membina rumah hingga pertahankan diri daripada raksasa.

    Mod berbilang pemain membolehkan anda membina bersama-sama dengan pemain lain melalui WiFi.

  5. Call of Duty Black Ops Zombies

    Call of Duty Black Ops Zombies

    Masuk ke dunia seram dengan Call of Duty: Black Ops Zombies, permainan menembak popular yang membawa anda berhadapan dengan gelombang zombie yang ganas. Dilengkapi dengan pelbagai senjata dan peta klasik, anda perlu bertahan hidup sambil mengumpul mata dan meningkatkan kemahiran. Sama ada bermain secara solo atau bersama rakan dalam mod berbilang pemain, anda akan merasakan adrenalin setiap kali zombie menyerang.

Permainan Filem Terbaik untuk Android yang Anda Patut Main
Permainan Filem Terbaik untuk Android yang Anda Patut Main

Jika anda seorang peminat filem dan suka bermain permainan di telefon, anda pasti teruja dengan permainan berdasarkan filem yang ada di Android! Permainan ini bukan sahaja membenarkan anda menghidupkan kembali babak-babak ikonik, tetapi juga memberikan pengalaman yang menyero…