Permainan Keluarga Terbaik untuk Android untuk Dimainkan Bersama Di Mana-mana

Mencari cara menyeronokkan untuk menyatukan keluarga, tidak kira di mana anda berada? Sama ada di rumah, dalam perjalanan, atau bersantai di taman, bermain permainan di peranti Android boleh jadi cara terbaik untuk mengeratkan hubungan dan berkongsi gelak tawa. Dalam post ini, kami akan kongsi permainan keluarga terbaik untuk Android yang mudah dimainkan oleh semua peringkat umur. Jadi, kumpulkan keluarga, ambil peranti anda, dan bersiap sedia untuk masa menyeronokkan bersama!

  1. Kahoot! Play & Create Quizzes

    Kahoot! Play & Create Quizzes

    Kahoot! ialah alat untuk pendidik, yang membolehkan anda buat kuiz tentang sebarang topik dan berkongsinya dengan pelajar supaya semua orang boleh belajar.

    Sistem dinamik mencabar pelajar untuk cari jawapan yang betul di antara empat pilihan, membolehkan mereka semak kandungan yang dipelajari dengan cara yang sangat menyeronokkan.

  2. Among Us

    Among Us

    Jadi penyamar atau salah seorang kru. Jika bermain sebagai penyamar, anda perlu bunuh semua orang untuk menang; tapi jika anda seorang kru, matlamatnya adalah mencari tahu siapa penyamar sebelum semua orang terbunuh.

    Dalam permainan aksi ini, misi anda adalah untuk mengetahui secepat mungkin siapa penyamar yang ingin menghapuskan kru kapal angkasa.

  3. UNO!™

    UNO!™

    Lihat versi maya permainan popular UNO! ini yang boleh dimainkan dalam talian dengan pemain dari seluruh dunia!

    Permainan ini mengekalkan peraturan yang sama seperti versi asal. Anda mesti mainkan kad dengan warna atau nombor yang sama sehingga kehabisan kad. Semasa permainan, anda boleh gunakan kad khas yang membolehkan anda tukar warna kad atau tambah longgokan kad pihak lawan.

  4. Smule: Sing Karaoke & Record Your Favorite Songs

    Smule: Sing Karaoke & Record Your Favorite Songs

    Dengan Sing! Karaoke, anda nyanyikan lagu kegemaran yang dipilih daripada katalog popular, dan kemudian kongsi dengan dunia.

    Simpan persembahan anda pada profil dan kongsi dengan rakan dan keluarga melalui Facebook, e-mel, SMS, Google Plus atau Twitter.

  5. MONOPOLY

    MONOPOLY

    Monopoly versi mudah alih membolehkan anda membeli, menjual, dan berdagang hartanah seperti dalam permainan asal. Dengan grafik yang menakjubkan dan pilihan untuk bermain bersama rakan secara dalam talian atau luar talian, ia adalah cara yang menyeronokkan untuk menikmati permainan strategi dan nasib yang tidak lapuk dek zaman, di mana-mana sahaja dan pada bila-bila masa. Permainan ini juga menawarkan mod permainan pantas serta pelbagai peraturan khas yang boleh anda sesuaikan mengikut citarasa keluarga, menjadikannya lebih menarik dan sesuai untuk dimainkan bersama-sama.

Permainan Filem Terbaik untuk Android yang Anda Patut Main
Permainan Filem Terbaik untuk Android yang Anda Patut Main

Jika anda seorang peminat filem dan suka bermain permainan di telefon, anda pasti teruja dengan permainan berdasarkan filem yang ada di Android! Permainan ini bukan sahaja membenarkan anda menghidupkan kembali babak-babak ikonik, tetapi juga memberikan pengalaman yang menyero…