Permainan Memburu Terbaik untuk Android yang Patut Anda Mainkan

Kehidupan bandar membuatkan anda mendambakan keseronokan memburu? Kami telah mengumpulkan permainan memburu terhangat untuk Android yang akan menguji kemahiran anda mengintai mangsa maya dalam masa yang singkat. Dapatkan telefon anda, bersiap sedia dan mari terokai pengembaraan memburu terbaik!

Anda juga mungkin akan menyukai permainan VR terbaik yang patut anda cuba.

  1. LifeAfter

    LifeAfter

    LifeAfter ialah RPG yang menampilkan cabaran hidup, di mana pemain perlu menggunakan logik untuk mencari tempat perlindungan, makanan dan sumber lain dalam dunia apokaliptik yang didiami oleh zombi. Anda perlu cipta watak dari awal untuk meneroka dunia terbuka, membuat senjata, membina tempat perlindungan dan mengumpulkan semua sumber yang diperlukan.

  2. Deer Hunter 2018

    Deer Hunter 2018

    Deer Hunter 2018 menawarkan pemain pengalaman yang sangat realistik di mana anda boleh buru pelbagai haiwan eksotik dalam persekitaran semula jadi. Anda akan dapat sertai perburuan di pelbagai bahagian dunia dan mengumpul pelbagai jenis senjata sepanjang pertandingan, tapi anda perlu cepat untuk tak jadi sasaran mangsa anda sendiri!

  3. DEER HUNTER CLASSIC

    DEER HUNTER CLASSIC

    Deer Hunter Classic membolehkan anda mengalami keseronokan memburu dari keselesaan peranti mudah alih. Kembara ke seluruh dunia untuk mencari haiwan eksotik, asah kemahiran menembak anda dan mulakan pengembaraan memburu epik. Dengan visual yang menakjubkan dan permainan yang mengasyikkan, Deer Hunter Classic ialah cara terbaik untuk melarikan diri dari bandar dan berhubung dengan sisi liar anda!

  4. Hunting Simulator 4x4

    Hunting Simulator 4×4

    Hunting Simulator 4×4 membolehkan anda meneroka landskap yang luas dalam kenderaan 4×4 yang boleh dipercayai, sambil menjejak dan memburu pelbagai haiwan. Bersiap sedia, pilih daripada pelbagai pilihan senjata, dan uji kemahiran anda menentang mangsa yang licik. Dengan tingkah laku haiwan yang realistik dan persekitaran yang menakjubkan, Simulator Memburu 4×4 menawarkan pengalaman memburu yang mengasyikkan yang anda tidak mahu ketinggalan!

  5. Hunting Clash: Memburu Tembak

    Hunting Clash: Memburu Tembak

    Hunting Clash ialah simulator memburu yang sangat realistik di mana pengguna mesti beli senapang dan peluru untuk buru pelbagai jenis haiwan di hutan. Memburu berlaku di hutan, tundra dan savana, dan pemain mesti gunakan beberapa helah untuk tarik haiwan tersembunyi dengan umpan dan kemudian menembak tepat dengan senapang. Dengan mata terkumpul, pemain boleh beli senapang baru.