Aplikasi Video Pendek Terbaik untuk Android yang Perlu Anda Cuba

Ingin mencipta kandungan bentuk pendek yang menawan tetapi keliru dengan pilihan aplikasi? Siaran kali ini akan mengongsikan aplikasi video pendek yang tersedia, daripada ciri-ciri suntingan yang hebat kepada platform perkongsian yang bergaya.

Baca juga video editor AI terbaik untuk Android.

  1. CapCut - Video Editor

    CapCut – Video Editor

    CapCut – Editor Video ialah editor video yang cekap dengan ciri intuitif untuk pengguna cipta, potong dan kongsi video pendek dalam utusan utama dan rangkaian sosial daripada peranti Android. Selain bersifat intuitif, aplikasi ini menampilkan pelbagai kesan khas untuk mempertingkatkan lagi video, seperti pilihan untuk laraskan kecerahan, tambah baik kemasan dan tambah trek muzik serta kesan bunyi.

  2. TikTok

    TikTok

    Kini anda boleh masukkan muzik kegemaran ke dalam video yang anda edit atau gunakan efek gerakan perlahan yang menakjubkan dan time lapse. Anda boleh tambah kesan khas pada video menggunakan jutaan lagu dan kesan bunyi dari perpustakaan dan kongsi hasil akhir pada rangkaian sosial (Facebook, WhatsApp, Instagram, dll).

  3. YouTube

    YouTube

    Dengan aplikasi media YouTube, anda boleh menonton video muzik, treler dan filem terus dari peranti mudah alih anda. Ia menyenaraikan video yang paling banyak ditonton di YouTube pada halaman utama aplikasi, menyediakan maklumat tambahan, membolehkan anda menonton dalam skrin penuh (telefon dalam kedudukan mendatar) dan berkongsi video dengan rakan melalui e-mel.

  4. Instagram

    Instagram

    Instagram ialah aplikasi rangkaian sosial yang khusus bertujuan untuk menyiarkan dan berkongsi foto melalui peranti mudah alih anda. Membolehkan anda kongsi foto dengan serta-merta ke Facebook, Twitter, Flickr, Tumblr dan Foursquare, semak imej rakan, gunakan penapis, sempadan tersuai dan kesan kabur Tilt-Shift, komen dan suka foto rakan.

  5. VN Video Editor Maker VlogNow

    VN Video Editor Maker VlogNow

    VN – VlogNow ialah alat dengan beberapa ciri lanjutan untuk pengguna mengedit video secara langsung pada peranti Android dan juga menyesuaikannya dengan penapis, kesan khas, dan pilihan lain. Pengguna mempunyai pilihan untuk menukar penggredan warna, tambah komposisi muzik yang berbeza, memangkas sempadan, guna penapis, masukkan sari kata dan melaraskan saiz fon, dsb.

Cara Menyembunyikan Akaun TikTok anda pada Android
Cara Menyembunyikan Akaun TikTok anda pada Android

TikTok, aplikasi yang terkenal dengan video bentuk pendek yang viral. Ia juga membolehkan anda mengawal kehadiran di dalam aplikasi tersebut. Kami akan menunjukkan kepada anda cara menyembunyikan akaun TikTok anda pada Android dalam beberapa langkah sahaja! Baca juga langkah-…

Aplikasi Tukar Wajah AI Terbaik pada Android
Aplikasi Tukar Wajah AI Terbaik pada Android

Dunia penyuntingan foto telah memasuki era baharu dengan aplikasi pertukaran wajah AI. Aplikasi ini membolehkan anda meletakkan muka pada badan orang lain. Teruskan membaca untuk menemui aplikasi pertukaran wajah AI terbaik untuk merakam foto yang menyeronokkan! Baca juga apl…

Langkah-Langkah Mendapatkan Pengesahan pada TikTok
Langkah-Langkah Mendapatkan Pengesahan pada TikTok

Mendapatkan tanda semak biru yang diidam-idamkan di sebelah nama pengguna anda di TikTok boleh terasa seperti impian menjadi kenyataan. Ia menandakan keaslian, kredibiliti, dan tempat di kalangan golongan elit platform. Tetapi bagaimana sebenarnya untuk mendapatkan pengesahan…