Aplikasi Penstriman IPTV Percuma Terbaik untuk Menonton TV Langsung pada Android

Televisyen Protokol Internet (IPTV) telah mengubah cara kita menonton TV, menawarkan pelbagai pilihan terus pada peranti Android. Dengan aplikasi streaming IPTV anda boleh melihat sukan, berita dan cerita kegemaran anda dengan mudah. Dalam panduan ini, kami akan meneroka aplikasi IPTV percuma terbaik untuk pengguna Android.

Baca juga aplikasi hotspot terbaik untuk pengguna-pengguna Android.

  1. Kodi

    Kodi

    Kodi ialah aplikasi merentas platform yang memenangi anugerah di mana pengguna boleh urus fail media untuk HTPC (Home Theatre PC) mereka. Aplikasi ini tidak menawarkan kandungan media, hanya bertujuan untuk bantu pengguna urus filem, video dan audio yang dah tersedia dalam format berbeza, contohnya, DVD, Blu-Ray, fail dalam talian, dsb.

  2. TiviMate IPTV Player

    TiviMate IPTV Player

    TiviMate IPTV Player ialah pemain program IPTV langsung yang cekap, dengan sokongan URL m3u dan serasi dengan peranti Android (termasuk Android TV Box), Amazon Fire Stick dan PC, yang tersedia dalam versi percuma dan berbayar. Boleh tonton program secara langsung, tambah satu atau beberapa senarai IPTV, mengkonfigurasi kawalan ibu bapa (bergantung pada versi yang dibeli), nikmati panduan program yang kerap dikemas kini, simpan saluran kegemaran dan mempunyai sistem carian yang pantas dan cekap, antara ciri lain.

  3. Tubi TV - TV & Filem

    Tubi TV – TV & Filem

    Akses percuma ke koleksi besar filem dan siri televisyen daripada Android anda.
    Ia serasi dengan Chromecast, Apple TV, peranti Roku, Xbox TV, Amazon Fire dan Samsung TV. Menawarkan banyak pilihan filem dan rancangan TV, disusun dengan baik ke dalam kategori yang berbeza seperti komedi, drama, pengembaraan, seram, dll.

  4. Pluto TV: TV for the Internet

    Pluto TV: TV for the Internet

    Pluto TV membawa keajaiban televisyen ke internet, menawarkan pelbagai saluran langsung dan kandungan atas permintaan secara percuma. Dengan pengalaman penstriman yang lancar, ia adalah destinasi pilihan anda untuk hiburan tanpa henti pada bila-bila masa, di mana sahaja.

  5. IPTV Smarters Pro

    IPTV Smarters Pro

    IPTV Smarters Pro ialah platform percuma yang boleh digunakan untuk menonton filem IPTV, siri dan juga program siaran langsung daripada Android. Selain membenarkan anda tonton program dalam masa nyata, pengguna boleh buat senarai main dengan filem dan siri kegemaran, menonton video bersari kata atau dialih suara, menyusun video ke dalam kategori yang berbeza, melihat treler, dsb.

Cara Muat Turun Mesej Suara dari Telegram
Cara Muat Turun Mesej Suara dari Telegram

Telegram menawarkan pelbagai ciri, dan antaranya ialah keupayaan untuk menghantar mesej suara pada perbualan. Tetapi bagaimana jika anda mahu menyimpan mesej suara tersebut di luar aplikasi? Kami ada caranya. Baca juga cara mengosongkan kac Telegram pada peranti Android. Cara…