Permainan Memasak Terbaik Untuk Dimainkan Dengan Rakan Pada Peranti Android

Dalam dunia permainan mudah alih, pengembaraan kulinari telah mengambil sentuhan digital. Sama ada anda seorang tukang masak yang berpengalaman atau orang baru dalam bidang masakan, senarai “Permainan Memasak Terbaik untuk Android” kami menjanjikan gabungan kreativiti dan persaingan di kalangan pemain.

Anda juga mungkin meminati permainan novel visual dan kami pernah kongsikan tentangnya sebelum ini.

  1. Burger Shop

    Burger Shop

    Burger Shop ialah permainan pengurusan masa yang menarik di mana anda menjalankan restoran burger. Ia menawarkan empat mod berbeza: Mod Cerita dengan cabaran dan penyesuaian unik, Mod Cabaran mengikut masa, Mod Bersantai untuk bermain santai dan Mod Tanpa Kesudahan untuk menguji kemahiran pengurusan restoran. Permainan ini menyeronokkan dan mencabar, menjadikannya pilihan yang bagus untuk peminat permainan pengurusan masa.

  2. Good Pizza, Great Pizza

    Good Pizza, Great Pizza

    Cuba kendalikan restoran pizza anda sendiri dan penuhi pesanan pelanggan anda, tapi berhati-hati agar tak tersalah topping! Jika anda menyelesaikan tugasan, anda akan berpeluang untuk menambah baik alatan kerja anda dan menjadi pembuat pizza yang mahir. Apabila pelanggan tiba, pembuat piza mesti menyediakan piza seperti yang dipesan. Bayaran berbeza mengikut tahap kepuasan pelanggan.

  3. Gordon Ramsay: Chef Blast

    Gordon Ramsay: Chef Blast

    Gordon Ramsay: Chef Blast ialah permainan teka-teki yang diselitkan dengan aktiviti kulinari. Pemain menggabungkan kiub yang sama untuk mencipta hidangan yang lazat sambil menggunakan penggalak untuk memaksimumkan mata. Permainan ini menawarkan Mod Cerita, di mana pemain mengikuti Gordon Ramsay secara global, Mod Cabaran untuk tugas tertentu dan Mod Tanpa Kesudahan untuk permainan berterusan. Sesuai untuk peminat permainan memasak, ia mudah difahami namun mencabar.

  4. SpongeBob: Memasak Burger

    SpongeBob: Memasak Burger

    Dalam SpongeBob: Krusty Cook-off, anda akan jalani pengembaraan masakan yang menyeronokkan di samping watak-watak dari kartun Nickelodeon. Anda perlu sediakan hidangan makanan segera dan menjana banyak keuntungan untuk Mr. Krabs. Hidangan mesti disediakan secepat mungkin untuk elakkan pesanan pelanggan daripada bertimbun. Anda juga boleh menyesuaikan restoran dengan meja, kerusi dan aksesori baharu yang lain.

  5. Cafeteria Nipponica

    Cafeteria Nipponica

    Cafeteria Nipponica menjemput anda untuk menjadi tukang masak dan pemilik restoran yang mahir dalam dunia masakan Jepun. Mulakan secara kecil-kecilan dan bina empayar masakan anda dengan mereka bentuk restoran, mencipta hidangan Jepun asli dan melatih pasukan kakitangan mahir. Gembirakan pelanggan dengan hidangan yang lazat dan saksikan restoran anda menjadi hotspot masakan yang terkenal dalam permainan mudah alih yang ketagih ini.

Permainan Mahjong Terbaik untuk Android yang Patut Anda Mainkan
Permainan Mahjong Terbaik untuk Android yang Patut Anda Mainkan

Anda peminat Mahjong? Adakah anda ingin mengasah kemahiran atau hanya ingin berehat sambil bermain permainan yang menyeronokkan? Kami telah menyusun senarai permainan Mahjong terbaik untuk Android untuk menghiburkan anda selama berjam-jam. Baca juga permainan pool terbaik yan…

Permainan ASMR Terbaik pada Android untuk Membuat Anda Tenang
Permainan ASMR Terbaik pada Android untuk Membuat Anda Tenang

Jika anda memerlukan ketenangan yang boleh didapati pada peranti Android, kami ada caranya. Sertai kami meneroka pilihan terbaik untuk pengalaman ASMR pada peranti mudah alih yang direka untuk membantu anda berehat dan mencari ketenangan di mana sahaja. Baca juga permainan be…

Permainan Marvel terbaik untuk Android yang Patut Anda Main
Permainan Marvel terbaik untuk Android yang Patut Anda Main

Peminat superhero, berhimpun! Kami telah mengumpulkan permainan Marvel terbaik yang boleh anda mainkan sekarang. Daripada menyelamatkan dunia kepada pertempuran epik, permainan ini akan membuatkan anda ketagih. Jadi ambil telefon anda dan bersedia untuk bermain permainan yang…