Permainan Pertanian Terbaik untuk Android yang Patut Anda Mainkan

Adakah anda peminat pertanian atau permainan simulasi? Adakah anda suka menjaga tanaman, menternak ternakan dan membina ladang maya? Jika ya, anda bertuah! Dunia permainan mudah alih menawarkan banyak permainan pertanian yang membolehkan anda menjadi petani dan merasai kegembiraan kehidupan di luar bandar. Dalam catatan blog ini, kami akan memperkenalkan beberapa permainan pertanian terbaik yang tersedia untuk Android.

Jika anda turut menyukai permainan kehidupan, kami telah mengesyorkan beberapa permainan simulasi kehidupan terbaik di sini.

  1. Farming Simulator 20

    Farming Simulator 20

    Farming Simulator 20 ialah aplikasi permainan dunia pertanian yang menarik. Pemain boleh mengusahakan tanaman, menternak, dan menguruskan pelbagai aspek pertanian, daripada menuai hingga menjual hasil. Mereka boleh meneroka pelbagai jenis jentera dan peralatan pertanian, menggunakannya untuk menyelesaikan tugas dan mengembangkan ladang mereka.

  2. FarmVille 2: Country Escape

    FarmVille 2: Country Escape

    FarmVille 2: Country Escape ialah aplikasi permainan yang membawa pemain ke kawasan luar bandar yang aman. Dengan landskap yang indah dan watak comel, ia menawarkan pengalaman pertanian yang menyeronokkan. Pemain boleh membina ladang mereka sendiri, menanam pelbagai tanaman, menjaga haiwan ternakan yang comel, dan mendapat ganjaran yang banyak. Mereka juga boleh mengambil bahagian dalam acara komuniti dan berdagang barangan dengan rakan.

  3. Hay Day

    Hay Day

    Dalam permainan ini, anda bermain sebagai petani. Anda perlu menanam buah-buahan dan sayur-sayuran dan menternak pelbagai haiwan. Anda perlu dapatkan item yang sesuai untuk membuat produk – contohnya, jika anda ingin menjual beberapa buah, anda perlu menanam benih, tunggu sebentar dan menuai.

  4. Minecraft

    Minecraft

    Anda perlu bertahan dan kumpul item untuk tingkatkan inventori dan prestasi. Alami semuanya daripada membina rumah hingga pertahankan diri daripada raksasa. Dalam mod kreatif anda boleh cipta struktur yang anda inginkan, dengan semua blok tersedia dalam jumlah tanpa had. Semuanya boleh didapati dengan mudah tanpa perlu penerokaan.

  5. Township

    Township

    Peminat permainan pertanian akan mendapati keseronokan Township yang dipenuh dengan aktiviti seperti menanam dan mengurus tanaman, membangunkan bandar dengan mercu tanda terkenal dan banyak lagi!
    Dalam permainan ini pemain boleh melepaskan imaginasi sambil menyesuaikan senario, urus kilang dan jual tanaman untuk menaik taraf bandar.

Permainan Mahjong Terbaik untuk Android yang Patut Anda Mainkan
Permainan Mahjong Terbaik untuk Android yang Patut Anda Mainkan

Anda peminat Mahjong? Adakah anda ingin mengasah kemahiran atau hanya ingin berehat sambil bermain permainan yang menyeronokkan? Kami telah menyusun senarai permainan Mahjong terbaik untuk Android untuk menghiburkan anda selama berjam-jam. Baca juga permainan pool terbaik yan…

Permainan ASMR Terbaik pada Android untuk Membuat Anda Tenang
Permainan ASMR Terbaik pada Android untuk Membuat Anda Tenang

Jika anda memerlukan ketenangan yang boleh didapati pada peranti Android, kami ada caranya. Sertai kami meneroka pilihan terbaik untuk pengalaman ASMR pada peranti mudah alih yang direka untuk membantu anda berehat dan mencari ketenangan di mana sahaja. Baca juga permainan be…

Permainan Marvel terbaik untuk Android yang Patut Anda Main
Permainan Marvel terbaik untuk Android yang Patut Anda Main

Peminat superhero, berhimpun! Kami telah mengumpulkan permainan Marvel terbaik yang boleh anda mainkan sekarang. Daripada menyelamatkan dunia kepada pertempuran epik, permainan ini akan membuatkan anda ketagih. Jadi ambil telefon anda dan bersedia untuk bermain permainan yang…