Permainan Merentas Platform Terbaik Untuk Android Yang Patut Anda Mainkan

Permainan merentas platform, khususnya, telah menjadi semakin popular, membolehkan pemain bermain dengan rakan tanpa mengira peranti yang mereka gunakan. Dalam catatan blog kali ini, kami akan mengesyorkan beberapa permainan merentas platform terbaik untuk Android yang patut anda mainkan.

  1. TFT: Teamfight Tactics

    TFT: Teamfight Tactics

    Teamfight Tactics ialah mod strategik permainan League of Legends, di mana anda boleh kumpul tentera untuk sertai pertempuran automatik menentang pemain lain. Memandangkan Teamfight Tactics bukan permainan kendiri, pengguna mesti muat turun League of Legends terlebih dahulu untuk dapat nikmati mod strategik baharu yang membolehkan anda kemas kini League of Legends dan juga sertai dalam pertempuran berbilang platform menentang pemain lain.

  2. Genshin Impact — Sumeru Dibuka

    Genshin Impact — Sumeru Dibuka

    Genshin Impact ialah RPG mengasyikkan yang membawa pemain ke dunia Teyvat. Matlamatnya adalah untuk mengembara melalui tujuh negara, bertemu rakan baharu, mewujudkan pakatan dan menghadapi pelbagai raksasa untuk menjadi lebih kuat dan menyelamatkan saudara anda yang ditangkap oleh dewa.

  3. Among Us

    Among Us

    Dalam permainan aksi ini, misi anda adalah untuk mengetahui secepat mungkin siapa penyamar yang ingin menghapuskan kru kapal angkasa. Jadi penyamar atau salah seorang kru. Jika bermain sebagai penyamar, anda perlu bunuh semua orang untuk menang; tapi jika anda seorang kru, matlamatnya adalah mencari tahu siapa penyamar sebelum semua orang terbunuh.

  4. Brawlhalla

    Brawlhalla

    Brawlhalla ialah permainan pertarungan dalam gaya Super Smash Bros. di mana pemain mesti mencabar rakan dalam permainan dalam talian yang pantas tetapi sangat sengit. Di samping melawan saingan, pemain mesti berhati-hati untuk mengelakkan halangan. Cabaran utama adalah untuk kalahkan saingan dalam senario dengan platform terapung dan halangan berbeza yang akan menyukarkan pertempuran. Cuba habiskan tenaga lawan untuk dapat menguasai mereka dengan lebih mudah.

  5. Hearthstone

    Hearthstone

    Hearthstone ialah permainan kad koleksi digital yang membolehkan pemain membina, menyesuaikan dek mereka sendiri dan bersaing dengan pemain lain dalam talian. Permainan ini menampilkan pelbagai wira dengan kebolehan unik, mantra, senjata dan minion yang boleh digunakan untuk mengakali lawan.

Permainan Mahjong Terbaik untuk Android yang Patut Anda Mainkan
Permainan Mahjong Terbaik untuk Android yang Patut Anda Mainkan

Anda peminat Mahjong? Adakah anda ingin mengasah kemahiran atau hanya ingin berehat sambil bermain permainan yang menyeronokkan? Kami telah menyusun senarai permainan Mahjong terbaik untuk Android untuk menghiburkan anda selama berjam-jam. Baca juga permainan pool terbaik yan…

Permainan ASMR Terbaik pada Android untuk Membuat Anda Tenang
Permainan ASMR Terbaik pada Android untuk Membuat Anda Tenang

Jika anda memerlukan ketenangan yang boleh didapati pada peranti Android, kami ada caranya. Sertai kami meneroka pilihan terbaik untuk pengalaman ASMR pada peranti mudah alih yang direka untuk membantu anda berehat dan mencari ketenangan di mana sahaja. Baca juga permainan be…

Permainan Marvel terbaik untuk Android yang Patut Anda Main
Permainan Marvel terbaik untuk Android yang Patut Anda Main

Peminat superhero, berhimpun! Kami telah mengumpulkan permainan Marvel terbaik yang boleh anda mainkan sekarang. Daripada menyelamatkan dunia kepada pertempuran epik, permainan ini akan membuatkan anda ketagih. Jadi ambil telefon anda dan bersedia untuk bermain permainan yang…