Permainan Netflix Terbaik untuk Android yang Patut Anda Mainkan

Mulai November 2021, Netflix telah memasuki pasaran penstriman permainan video. Ia merangkumi pelbagai jenis genre, daripada taktik kasual kepada tegar dan permainan main peranan yang berwarna-warni. Dan jika anda pelanggan semasa, anda mendapat akses kepada kesemuanya tanpa kos tambahan. Kami akan kongsikan lima (5) permainan terbaik Netflix yang anda perlu muat turun hari ini.

  1. Asphalt Xtreme

    Asphalt Xtreme sangat  popular di dalam genre perlumbaan kereta. Ia menawarkan pelbagai jenis kenderaan untuk dipilih. Kereta rali lincah seperti Ford Focus dan Mitsubishi RS akan lebih lancar di selekoh. Sebaliknya, trak raksasa dari Chevrolet dan Hummer akan dapat mengatasi halangan dengan mudah. Selain itu, permainan ini menawarkan beberapa pilihan kawalan. Anda boleh memandu dengan mencondongkan telefon atau menggunakan kawalan pada skrin, dan pilih antara pecutan automatik atau manual.

  2. Bowling Ballers

    Dalam permainan ini, anda perlu mengawal bola boling melepasi halangan dan tanjakan. Anda boleh mengumpul syiling dan menghancurkan pin untuk mengumpul mata di sepanjang jalan. Capai garisan penamat, dan anda bergerak ke peringkat seterusnya. Bola bergolek secara automatik, jadi anda hanya perlu mengawalnya ke kiri atau kanan.

  3. NETFLIX Into the Breach

    Into the Breach ialah RPG taktikal mencabar yang memerlukan anda melangkah dengan teliti. Anda akan mengawal mekanisme untuk melindungi manusia daripada serangan serangga gergasi. Semua pihak yang terlibat secara bergilir-gilir menggerakkan unit mereka secara strategik dan cuba mengakali satu sama lain. Setiap mekanisme datang dengan kebihan dan kelemahannya yang tersendiri.

  4. Into the Dead 2

    Adakah anda mempunyai peluru yang mencukupi untuk mengalahkan segerombolan zombi? Lebih penting lagi, adakah anda sanggup mengambil risiko berlari melalui gerombolan ini untuk mendapatkan kotak bekalan yang terdapat  di antara mereka? Setiap peringkat membuatkan anda bertimbang tara antara risiko dan ganjaran.

  5. Krispee Street

    Krispee Street ialah permainan objek tersembunyi di mana anda mencari orang dan objek berdasarkan petunjuk. Setiap petunjuk memberi anda coretan kecil imej sasaran. Kemudian terpulang kepada anda untuk memeriksa keseluruhan adegan dan memadankan coretan dengan orang atau objek yang betul. Berjaya mencari imej memberi anda mata untuk membuka kunci kuasa untuk membantu mencari adegan dengan lebih mudah.

Permainan Roblox Terbaik untuk Android yang Patut Anda Main

Idamkan pengembaraan epik pada telefon bimbit anda?  Kami telah menyusun senarai permainan Roblox terhangat yang dioptimumkan untuk peranti Android anda, menawarkan segala-galanya daripada pertempuran penuh aksi kepada pengalaman membina kreatif. Baca juga permainan terbaik s…

Permainan Mahjong Terbaik untuk Android yang Patut Anda Mainkan

Anda peminat Mahjong? Adakah anda ingin mengasah kemahiran atau hanya ingin berehat sambil bermain permainan yang menyeronokkan? Kami telah menyusun senarai permainan Mahjong terbaik untuk Android untuk menghiburkan anda selama berjam-jam. Baca juga permainan pool terbaik yan…

Permainan ASMR Terbaik pada Android untuk Membuat Anda Tenang

Jika anda memerlukan ketenangan yang boleh didapati pada peranti Android, kami ada caranya. Sertai kami meneroka pilihan terbaik untuk pengalaman ASMR pada peranti mudah alih yang direka untuk membantu anda berehat dan mencari ketenangan di mana sahaja. Baca juga permainan be…