Permainan Berbilang Pemain Terbaik Di Android Untuk Dimainkan Bersama Rakan-Rakan

Permainan Android semakin diminati kerana peranti android masa kini disertakan dengan pemproses tugas berat dan GPU yang hebat.

Walaupun bermain sendirian sangat menyeronokkan, perkara yang benar-benar menakjubkan ialah permainan berbilang pemain di telefon pintar Android. Terdapat banyak pilihan permainan seperti ini, permainan manakah yang patut dipilih? Kami ada jawapannya.

  1. Minecraft

    Minecraft

    Anda perlu bertahan dan kumpul item untuk tingkatkan inventori dan prestasi. Alami semuanya daripada membina rumah hingga pertahankan diri daripada raksasa. Dalam mod kreatif anda boleh cipta struktur yang anda inginkan, dengan semua blok tersedia dalam jumlah tanpa had. Semuanya boleh didapati dengan mudah tanpa perlu penerokaan. 

  2. Terraria

    Terraria

    Dunia ini berada di hujung jari anda semasa anda berjuang untuk kelangsungan hidup, kekayaan dan kemuliaan. Terokai jauh ke dalam hamparan yang luas, cari musuh yang lebih hebat untuk menguji keberanian anda dalam pertempuran, atau bina bandar anda sendiri – Di Dunia Terraria, pilihan di tangan anda!

  3. Among Us

    Among Us

    Dalam permainan aksi ini, misi anda adalah untuk mengetahui secepat mungkin siapa penyamar yang ingin menghapuskan kru kapal angkasa. Jadi penyamar atau salah seorang kru. Jika bermain sebagai penyamar, anda perlu bunuh semua orang untuk menang; tapi jika anda seorang kru, matlamatnya adalah mencari tahu siapa penyamar sebelum semua orang terbunuh.

  4. Apex Legends Mobile

    Apex Legends Mobile

    Lancarkan diri anda ke alam semesta Apex Legends™ yang mengasyikkan! Bekerjasama dalam permainan penembak battle royale strategik yang menampilkan permainan berasaskan watak legenda, pertempuran skuad terbaik dan pertempuran pantas. Bergabung tenaga dua rakan dan bersaing dengan pemain mudah alih lain. Gabungkan kemahiran unik setiap Legend untuk menguasai peranan pasukan, mensinergikan permainan dan menguasai Apex Games.

  5. Call of Duty Mobile Season 8

    Call of Duty Mobile Season 8

    Call of Duty ialah permainan FPS menarik yang membolehkan anda mencabar pemain lain dalam pertempuran dalam talian masa nyata. Dalam mod “berbilang pemain”, matlamatnya adalah mengalahkan pemain lain dalam perlawanan dalam talian, manakala dalam mod “zombi”, anda menyertai pemain lain melawan gerombolan zombi yang kelaparan.

Permainan Marvel terbaik untuk Android yang Patut Anda Main
Permainan Marvel terbaik untuk Android yang Patut Anda Main

Peminat superhero, berhimpun! Kami telah mengumpulkan permainan Marvel terbaik yang boleh anda mainkan sekarang. Daripada menyelamatkan dunia kepada pertempuran epik, permainan ini akan membuatkan anda ketagih. Jadi ambil telefon anda dan bersedia untuk bermain permainan yang…

Permainan VR Terbaik Untuk Android Yang Anda Akan Nikmati
Permainan VR Terbaik Untuk Android Yang Anda Akan Nikmati

Permainan VR, atau permainan Realiti Maya, ialah permainan video yang direka untuk dimainkan dalam persekitaran realiti maya. Permainan ini memanfaatkan teknologi VR untuk membenamkan pemain dalam dunia tiga dimensi yang dijana komputer di mana mereka boleh berinteraksi denga…