Permainan Pesta Terbaik untuk Dimainkan Dengan Rakan-Rakan

Kita sudah hampir sampai ke akhir tahun 2022. Ini bermakna kita akan mula mengambil cuti akhir tahun dan meluangkan masa bersama tersayang. Jadi, apakah aktiviti yang bakal anda lakukan nanti?

Jika anda hanya mahu menghabiskan masa di rumah, ada beberapa permainan android yang boleh dimuat turun. Permainan ini juga dapat mengeratkan hubungan dengan kawan-kawan dan keluarga yang sudah lama tidak bertemu.

Di sini, kami ada beberapa permainan yang sesuai dimainkan oleh sesiapa sahaja dan yang penting boleh dimainkan secara berkumpulan.

Permainan Pesta Terbaik untuk Dimainkan Dengan Rakan-Rakan

  1. Spaceteam

    Spaceteam

    Pemain akan melalui perjalanan yang penuh kelam kabut dan melucukan di angkasa lepas dalam permainan ini. Seorang pemain akan mengawal papan pemuka kapal angkasa manakala pemain lain akan memberikan arahan. Permainan ini penuh dengan jeritan arahan dan amat menyeronokkan.

  2. Keep Talking and Nobody Explod

    Keep Talking and Nobody Explod

    Bom perlu dimatikan di dalam tempoh masa yang diberikan walaupun anda tidak tahu bagaimana untuk melakukannya. Tetapi jangan bimbang kerana pemain lain mengetahui cara untuk mematikan bom tersebut dan akan mengajar anda bagaimana untuk melakukannya sebelum bom meletup.

  3. Heads Up!

    Heads Up!

    Permainan ini direka oleh Ellen DeGeneres. Ia memberikan sedikit kelainan kepada permainan charades yang biasa anda main di pesta. Anda boleh bermain permainan ini dengan meletakkan telefon bimbit anda di dahi dan meminta pemain lain untuk huraikan perkataan tersebut tanpa menyebutnya.

  4. Triple Agent

    Triple Agent

    Triple Agent! ialah permainan pesta yang berkisar tentang penipuan dan pengintipan. Setiap pemain diberikan peranan sebagai ejen atau sebagai Virus secara rahsia. Matlamat permainan ini ialah untuk pihak ejen mengesan siapa Virus dan menyingkirkan mereka. Permainan ini boleh dimainkan seramai 5-7 orang pemain.

  5. Among Us

    Among Us

    Kumpulan anda perlu menyelesaikan pelbagai tugasan di angkasa lepas. Tetapi di dalam kumpulan tersebut terdapat seorang penipu yang bersungguh-sungguh membunuh semua orang dalam diam. Dia akan mensabotaj sesuatu untuk menimbulkan huru-hara dan membuang anda. Kekacauan ini boleh menutupi pembunuhan dan/atau mencipta alibi untuk penyamar.

Permainan Mahjong Terbaik untuk Android yang Patut Anda Mainkan
Permainan Mahjong Terbaik untuk Android yang Patut Anda Mainkan

Anda peminat Mahjong? Adakah anda ingin mengasah kemahiran atau hanya ingin berehat sambil bermain permainan yang menyeronokkan? Kami telah menyusun senarai permainan Mahjong terbaik untuk Android untuk menghiburkan anda selama berjam-jam. Baca juga permainan pool terbaik yan…

Permainan ASMR Terbaik pada Android untuk Membuat Anda Tenang
Permainan ASMR Terbaik pada Android untuk Membuat Anda Tenang

Jika anda memerlukan ketenangan yang boleh didapati pada peranti Android, kami ada caranya. Sertai kami meneroka pilihan terbaik untuk pengalaman ASMR pada peranti mudah alih yang direka untuk membantu anda berehat dan mencari ketenangan di mana sahaja. Baca juga permainan be…

Permainan Marvel terbaik untuk Android yang Patut Anda Main
Permainan Marvel terbaik untuk Android yang Patut Anda Main

Peminat superhero, berhimpun! Kami telah mengumpulkan permainan Marvel terbaik yang boleh anda mainkan sekarang. Daripada menyelamatkan dunia kepada pertempuran epik, permainan ini akan membuatkan anda ketagih. Jadi ambil telefon anda dan bersedia untuk bermain permainan yang…